Wednesday, October 22, 2008

.. EKOLEKSI..join me! ..

Memperkenalkan program eKoleksi - Pakej koleksi ebook, tutorial dan software pertama di Malaysia. Pakej koleksi ini mengandungi bahan-bahan koleksi pelbagai jenis ebook dari pelbagai tajuk. Begitu juga dgn tutorial-tutorial ringkas berkaitan dengan penggunaan software dan tips menambah pendapatan. Bahan-bahan koleksi kami akan ditGambah dari semasa ke semasa dan kami juga menerima bahan-bahan dari anda utk ditambah di dlm sistem kami. Ahli eKoleksi dibenarkan utk download bahan-bahan koleksi dan hanya reseller ekoleksi dibenarkan untuk menjualnya semula.

SERTAI KELAB RESELLER EKOLEKSI
Hanya bermodalkan RM50 akan layak untuk menjadi reseller koleksi kami. Anda berhak utk menjual semula e-book dan bahan-bahan koleksi tersebut kepada orang lain. Koleksi kami ini amat berfaedah sebagai bahan rujukan dalam pelbagai bidang seperti tips-tips perniagaan, membina website, online marketing, forex, keusahawanan dan pelbagai lagi. Kami akan mencuba menambah lagi bahan koleksi kami dari semasa ke semasa.

KONSEP EKOLEKSI
Ekoleksi menyediakan pakej dan koleksi ebook dari pelbagai sumber. Anda sebagai ahli kami bebas untuk download semua koleksi kami. Selain itu anda juga berpeluang untuk berkongsi koleksi anda. Terpulang kepada anda untuk memberi secara percuma kepada rakan reseller lain atau anda kenakan sedikit bayaran untuk produk koleksi anda. Pengurusan EKOLEKSI.COM sedia membantu anda menjana pendapatan anda.

KENAPA RESELLER EKOLEKSI ADALAH PROGRAM USAHAWAN TERBAIK?
Pendapatan anda adalah didalam kawalan anda. Semua jualan dan keuntungan akan terus masuk ke akaun bank anda. Cuma tugas anda sebagai reseller untuk cuba mengembangkan lagi perniagaan anda untuk memperolehi pendapatan sampingan setiap hari.
Tiada risiko syarikat tidak membayar komisyen. Anda bebas untuk mengembangkan perniagaan anda.

KEISTIMEWAAN LAIN DI EKOLEKSI

Admin tidak mengambil sebarang wang dari ahli. Anda mengawal sendiri pendapatan anda. Anda adalah bos untuk perniagaan anda.
Pendapatan 1 akaun anda di ekoleksi berupaya utk mencapai pencapaian sehingga RM 51900
Pendapatan anda cepat. Tidak perlu tunggu sehingga level ke 4 utk mula menerima pendapatan. Anda sponsor anda terus terima bayaran.
Konsep perkongsian bijak. Kami menyediakan ruang untuk anda berkongsi koleksi anda bersama rakan-rakan reseller lain.
KOS YANG RENDAH untuk menjana pendapatan puluhan ribu.

"Dengan bermodalkan RM50.. mustahil untuk anda jatuh bankrup... TETAPI tidak mustahil hanya dengan bermodalkan RM50 anda akan menjadi jutawan..."

JOIN ME :
http://www.igetworld.com/hasz

No comments:

Post a Comment