Tuesday, September 15, 2009

..Salam Aidilfitri ..

Yawn

ari yg mengantokkan..gile2 nye..adey!tp gghkn jugek ngdp keje ni..nsbek tekawal..leh lek2 sket..ngntknye sbb smlm p jln2..kt bzr depan giant shah alam tuh..lengang je, xmnarik..las day pn smlm kami p..so, larik jp p uptwn shah alam, sek24..nsb xsst, ikt signbod jele..huk2..rmi gk, sume nk soping raye..aku xde pe bli pon..lynkn adk2 je..smpi uma kol12lbh, tuh mmg dh over time tdo aku..huk2..pg td pn mls je nk bgn..ish!dh la kj smpi jumaat, raye ni xde cuti pon..huk2..mls..smpn cuti maa Love Struck..dpt ry1 n 2 pn syukur dahh..betape la aku jg opis ni haa..adey!msti lagik bosan..

nway, b4 lambat, aku wish la kt korang yg sudik jengah blog aku yg xsberape ni Batting Eyelashes

kad-rayaucapan-hari-raya 0-0 ye kawan2..salam lebaran..

with Red heart,

..Hasz..

2 comments:

MiA said...

salam aidilfitri..
maaf zahir dan batin...
0-0 yer...

.h.a.s.z. said...

ya ya..0-0 =D

Post a Comment